Επιστροφή προϊόντων Σημαντικό
Το κατάστημα δεν φέρει καμμία ευθύνη για τυχόν βλάβη ή ζημία που δημιουργηθεί στο προιόν απο τον ίδιο τον πελάτη κατά το άνοιγμα της συσκευασίας του, ο πελάτης έχει την δυνατότητα εάν και αφόσον το επιθυμεί να ανοίξει την συσκευασία και να βεβαιωθεί για την αρτιότητα του προιόντος εντός τών καταστήματών μας.
DOA/DAP Το κατάστημα e-versa.gr παρέχει στους καταναλωτές τη διασφάλιση αντικατάστασης οποιασδήποτε ελαττωματικού προιόντος που αγοράστηκε από εμάς, όταν πληρούνται κάποιες προϋποθέσεις. ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ
Αν αγοράσατε ένα προιόν το οποίο λόγω κατασκευαστικού λάθους εξ' αρχής δεν μπόρεσε να τεθεί σε λειτουργία, αυτομάτως χαρακτηρίζεται ως DOA δηλαδή "DeadOnArrival", το οποίο σημαίνει ότι η συσκευή ποτέ δεν άναψε. Αν αγοράσατε μια συσκευή η οποία τέθηκε σε λειτουργία αλλά στη συνέχεια κατά τις αμέσως προσεχείς 7 ημέρες παρουσίασε συμπτώματα σοβαρής δυσλειτουργίας, τότε η συσκευή χαρακτηρίζεται ως DAP δηλαδή "Dead After Purchase" το οποίο σημαίνει ότι η συσκευή έπαψε να λειτουργεί μέσα σε ένα εύλογο διάστημα το οποίο ορίζει (ή προτείνει) ο κατασκευαστής. Σε κάθε περίπτωση (D.A.P. ή D.O.A.) το επίσημο Service Center του εκάστοτε προιόντος είναι το απόλυτα αρμόδιο για να αποφασίσει εάν χρίζει αντικατάστασης ή επισκευής. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
Οι πιστοποιημένες διαδικασίες που ακολουθούμε ως κατάστημα είναι σε εναρμονισμό με τις επίσημες διαδικασίες που ακολουθούνται από τους κατασκευαστές και τα εκάστοτε επίσημα σημεία πώλησης παγκοσμίως. Αν λοιπόν αγοράσετε από εμάς μια συσκευή η οποία ατυχώς εμπίπτει στα ως άνω αναγραφόμενα τότε θα πρέπει πρωτίστως να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά ή να μας αποστείλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ώστε να καταχωρήσουμε το πρόβλημα και να σας κατευθύνουμε ώστε να είστε εμπρόθεσμοι (ημερολογιακά) στον τρόπο παροχής αυτής της ειδικής περιορισμένης Εγγύησης. Επίσης και για τη δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση θα πρέπει να λάβετε σοβαρά υπ' όψιν σας τα εξής: ·
Tο δικαίωμα υπαναχώρησης μπορείτε να το ασκήσετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος από εσάς ή το πρόσωπο που υποδείξατε εφόσον έχει συναφθεί σύμβαση απο απόσταση, ώστε να θεωρηθεί εμπρόθεσμη και δεν χρειάζεται κάποια επιπλέον αιτιολόγηση από εσάς.Το προιόν θα πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση και μην έχουν αφαιρεθεί οι προστατευτικές ταινίες όπως και οι ταινίες ασφαλείας καθώς και τυχόν δώρα,συνοδευτικά προιόντα και υλικά.
· Η αίτηση υπαναχώρησης μπορεί να σταλεί άμεσα ηλεκτρονικά ή με συστημένη επιστολή προς την Εταιρία μας ή μπορείτε να την προσκομίσετε με δικά σας μέσα στην Έδρα της εταιρίας μας. Επιπρόσθετα, υποχρεούστε να επιστρέψετε τα αγαθά, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ανακοινώσατε σε εμάς την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση. Σας ενημερώνουμε ότι σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης επιβαρύνεσθε με το κόστος επιστροφής των αγαθών. Σε περίπτωση επιστροφής αγαθών που από τη φύση τους δεν μπορούν κανονικά να επιστραφούν ταχυδρομικώς, το κόστος που καθορίζεται από τη μεταφορική εταιρεία που θα επιλέξετε ενδέχεται να είναι υψηλό.
· Εάν υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε όλα τα χρήματα που λάβαμε από εσάς, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης άλλος από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που εμείς προσφέρουμε). Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης προϋπόθεση για την επιστροφή του συνόλου του τιμήματος είναι το προϊόν να είναι στην αρχική του κατάσταση, να μην έχουν αφαιρεθεί οι προστατευτικές ταινίες και να περιλαμβάνονται όλα τα παρελκόμενα, τυχόν δώρα, συνοδευτικά προϊόντα και υλικά. Επισημαίνεται ότι ο καταναλωτής θα πρέπει να διαχειρίζεται κάθε προϊόν, που παραλαμβάνει με τον τρόπο εκείνο που θα διαχειριζόταν και θα εξέταζε αυτό και σε ένα φυσικό κατάστημα, ώστε να διαπιστώνει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία του. Διαχείριση ενός προϊόντος, η οποία είναι διαφορετική από την ανωτέρω περιγραφή, δεν θα γίνεται δεκτή. Σε κάθε περίπτωση που το προϊόν δεν κρίνεται ότι έχει επιστραφεί σύμφωνα με τα παραπάνω, το ποσό που θα παρακρατάται από την εταιρεία ανέρχεται στο 55% του τιμήματος που κατέβαλε ο πελάτης. Το ποσοστό αυτό μπορεί να είναι και μεγαλύτερο του 55% του τιμήματος εάν το προϊόν έχει χάσει πλήρως την αξία του λόγω κακής μεταχείρισης από τον καταναλωτή. Σε κάθε τέτοια περίπτωση που δεν επιστρέφεται το σύνολο του τιμήματος, θα ενημερωθείτε πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία πίστωσης και επιστροφής των χρημάτων. Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης και εφόσον στείλετε πίσω τα προϊόντα η εταιρεία θα επιστρέψει τα χρήματα που εισέπραξε (ή μέρος αυτών σε περίπτωση που τα προϊόντα δεν είναι στην αρχική τους κατάσταση ή έχει μειωθεί η αξία τους) χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθούμε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση. Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα αγαθά ή μέχρις ότου εσείς παράσχετε αποδείξεις ότι στείλατε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο. Θα εκτελέσουμε την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν εσείς έχετε συμφωνήσει ρητώς για κάτι διαφορετικό.
ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ
Η ειδική περιορισμένη εγγύηση DAP/DOA δεν ισχύει αν:
Προσοχή: Όλες οι συσκευές της Apple δεν υπόκεινται σε διαδικασία DOA
|